Alegesanatos Sfaturi Pe durata ultimelor 4 zile au apelat la serviciile CAS Centru 23 de consumatori

Pe durata ultimelor 4 zile au apelat la serviciile CAS Centru 23 de consumatori

În perioada 26 februarie – 1 martie în cadrul Centrului de Asistență a Consumatorilor din regiunea Centru, prin intermediul liniei telefonice specializate, s-au adresat 23 de consumatori, care au invocat mai multe încălcări și anume:

• etichetarea necorespunzătoare a unor produse alimentare (semifabricate de carne, colțunași, pelmeni, pește, biscuiți, produse de culinărie și patiserie, halva, plăcinte, copturi, zefir, etc.);

• refuzul operatorilor economici de restituire a banilor pentru produsele alimentare neconforme, procurate de consumatori;

• aspectul dubios al unor produse alimentare comercializate în magazine.

Ca urmare a publicării și discutării pe larg a investigațiilor și analizelor privind prezența grăsimilor vegetale în produsele lactate, mai mulți consumatori au apelat la linia telefonică a Centrului de Asistență a Consumatorilor din regiunea Centru pentru a se informa referitor la modalitatea de achiziționare a produselor lactate care nu conțin astfel de grăsimi vegetale.

Totodată, la linia telefonică a Centrului de Asistență a Consumatorilor din regiunea Centru au apelat și 2 operatori economici, care au solicitat informații suplimentare referitor la sesizările recepționate privind necesitatea etichetării corespunzătoare a produselor alimentare.

Tot în perioada 26 februarie – 1 martie, Centrul de Asistență a Consumatorilor din regiunea Centru a expediat în adresa operatorilor economici 5 scrisori, prin care am solicitat respectarea cerințelor legale privind comercializarea produselor alimentare și protecția drepturilor consumatorilor.

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Related Post