În perioada 12-16 februarie curent la Centrul de asistență a consumatorilor (CAS) NORD, administrat de Clinica Juridică Universitară Bălți, au fost depuse nouă sesizări privind calitatea dubioasă a produselor.
Iată care au fost neregulile depistate de consumatori:

• etichetare necorespunzătoare – au fost raportate 3 produse (mâncare gătită: salată cu maioneză, tort și produse de patiserie);
• produse alterate – au fost raportate 3 produse (ouă de găină, salată cu maioneză și măsline comercializate în vrac).
• solicitarea analizei de laborator – 1 produs. S-a adresat un beneficiar care bănuiește că carnea de găină congelată procurată dintr-un magazin din oraș, are miros „ciudat„ și a fost injectată cu „ceva”.

În perioada de referință un consumator a depus o plângere în care afirmă că ar fi fost servit cu sushi necalitative (cu gust înăcrit) într-un local din municipiul Bălți. În alt caz, consumatorul presupunea faptul că a fost servit cu vin contrafăcut, care nu corespundea celui din meniul enunțat și celui comandat, tot într-un local din Bălți.

În toate cazurile raportate consumatorii au primit asistența necesară.

Această inițiativă este realizată cu suportul Fundației Est-Europene în cadrul proiectului ”Armonizarea politicilor în domeniul sanitar ale Republicii Moldova cu cele din Uniunea Europeană” din resursele acordate de către Guvernul Suediei.