Sursa: http://ziarulnational.md

Dacă păstrezi la birou şi acasă numai alimente sănătoase, îţi va fi mai uşor să faci alegerile bune şi să slăbeşti fără să te chinui.

Descoperă câteva soluţii eficiente ca să slăbeşti fără efort:

1. Ţine fructele şi legumele mereu la îndemână

Organizează frigiderul cu legume proaspete şi de sezon pe care să le vezi de fiecare dată când îl deschizi. De asemenea, este bine să ai în bucătărie un bol plin cu fructe proaspete pentru a le savura de câte ori ţi se face poftă de ceva dulce.

2. Pune-ţi pe telefon o aplicaţie care te ajută să numeri uşor caloriile

Există o mulţime de aplicaţii pentru smartphone care te ajută să ai un plan alimentar sănătos pentru a scăpa de kilogramele în plus. Noi îţi recomandăm să încerci aplicaţia Noom Coach care îţi va fi de un real folos pentru a cunoaşte lucruri elementare despre valoarea calorică a fiecărui aliment. Vei descoperi cu uimire cât de uşor poţi să calculezi caloriile pe care le consumi zilnic şi vei fi mai responsabilă atunci când alegi un anumit produs din comerţ.

3. La restaurant sau acasă mănâncă în locurile cele mai luminoase

Potrivit experţilor, cu cât este mai puţină lumină unde mănânci cu atât vei fi tentată să mănânci mai mult, fără să te simţi vinovată. Prin urmare, se recomandă alegerea unui loc bine luminat atunci când iei masa.

4. Pune o porţie mică în farfurie şi lasă restul mâncării pe aragaz

Nu aşeza pe masă mai multe platouri cu felurite mâncăruri, deoarece vei mânca mult, tentaţia fiind prea mare. Potrivit eva.ro, este de preferat să-ţi pui o porţie de mâncare în farfurie şi să te limitezi la ea, fără să mai dai târcoale craţitei cu mâncare de pe aragaz. Specialiştii spun că neavând la îndemână toată mâncarea vei consuma o cantitate cu 20% mai mică.

5. Păstrează dulciurile într-un loc unde nu le vezi mereu

Dacă ţii dulciurile pe masa din bucătărie sau pe birou cu siguranţă le vei consuma. Însă, dacă le ţii într-un loc ferit unde nu îţi sar în ochi este posibil să uiţi de ele şi să nu le mănânci din inerţie.

6. Respectă programul meselor

Cele trei mese principale pe zi trebuie să fie respectate. La gustările dintre mese alege fructe şi legume proaspete, nuci crude, iaurt simplu sau ciocolată neagră.

7. Aşază alimentele sănătoase în primul rând

Cămara, frigiderul şi dulapurile din bucătărie trebuie să fie aranjate în aşa fel încât să vezi prima dată doar alimentele sănătoase. Astfel vei întinde mâna spre ele şi nu vei da cu ochii direct de dulciuri sau snacks-uri. Dacă ai cumpărat alimente nesănătoase pentru acasă (lucru nerecomandat), ţine-le ascunse ca să nu le vezi imediat.